Τρίτη 13 Απριλίου 2010

Εγώ το ξεκαθαρίζω πάντως

Διαθέτω μια πάρα πολύ σοβαρή πλευρά χαρακτήρα (τα παίρνει όλα σοβαρά) που ασχολείται ειλικρινά και με πάθος με ότι συμβαίνει γύρω γύρω ή από μέσα και μια πάρα πολύ μη σοβαρή (απλά και χωρίς καμιά δικαιολογία δεν θέλω να πάρω τη στιγμή και/ή τον απέναντι στα σοβαρά) που ενίοτε δεν μπορώ και να ελέγξω.

Το παραδέχομαι. Είμαι του μαύρου και του άσπρου. Σχεδόν στα πάντα! Με δυνατότητα εναλλαγής χρώματος κουραστικά γρήγορα κι απότομα, ελλείψει γκρίζων αποχρώσεων.

Θα έλεγε κανείς ότι φυσιολογικά αυτοί οι δύο αντίθετοι πόλοι του χαρακτήρα μου, που δεν είναι ανάγκη να εξηγήσουμε τώρα με ψυχολογικούς όρους όπως διπολικά σύνδρομα και άλλα σχετικού τύπου τινά, θα έπρεπε να οδηγούν σε μια μέση κατάσταση. Και η μέση κατάσταση φέρνει πάντα στο μυαλό -τίποτα λιγότερο από- ένα κανονικό, ισορροπημένο άνθρωπο.

Στην περίπτωσή μου όμως ούτε αυτό μπορεί να ακολουθήσει ή να υποκύψει καλύτερα ειπωμένο, στους νόμους της φυσικής ή της φύσης. Δεν θα καταφέρω ποτέ να γίνω 'κανονικός' άνθρωπος και αν το πάρουμε και γώ κι εκείνοι απόφαση θα ησυχάσουμε όλοι!

Έτσι λοιπόν, enter ατ your own risk στα χωράφια μου, γιατί μπέρδεμα it will be indeed η φιλοξενία!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου