Δευτέρα 17 Μαΐου 2010

Κοιμάμαι πολύ; … στα μούτρα σου!

Εντάξει έχω διαφορετικό ωράριο. Γιατί πρέπει και αυτό να γίνει πολύπλοκο θέμα σχολιασμού και ανάλυσης;

Ανακαλύφθηκε ένας τρόπος τώρα, να τονιστούν οι αδυναμίες μου –λες εσύ, επιτέλους!- έναντι των δικών σου επιτυχών αποφάσεων στη ζωή και επιλογών γενικότερα που οδήγησαν στην πλήρη ευτυχία; Εντάξει, εσύ είσαι καλύτερος άνθρωπος, τι άλλο πρέπει να πούμε; Όσο για μένα, με όρισες με κοσμητικά επίθετα όπως καλομαθημένη και τα σχετικά. Οκέι. Τώρα παράτα με!

Εσύ, πρέπει να ξυπνήσεις αχάραγο να πας στη δουλειά, να κάνεις τα 'ένα σωρό σου' όλη μέρα και το βράδυ να πέσεις ξερός μόλις δύσει ο ήλιος, μαζί με τις κότες και τα υπόλοιπα πτηνά και σε 2 δευτερόλεπτα να έχεις παραδώσει πνεύμα για το επόμενο τουλάχιστον 8ωρο. Σαν καθώς πρέπει άνθρωπος.

Εγώ όχι!

Εγώ κάθομαι τη νύχτα που όλοι κοιμούνται και έχει ησυχάσει ο πλανήτης από τα παράσιτα και έχει καθαρίσει κι ο αέρας από ηλίθιες αύρες και κάνω τα δικά μου 'ένα σωρό'. Εγώ, αφού δεν έχω την υποχρέωση προς το παρόν να τρέχω τα χαράματα να κάνω τεμενάδες σε κάποιο αφεντικό που θα μου ορίσει τη μέρα (για να μην πω κάτι πιο παραστατικό), αφού έχω την άνεση της επιλογής, θα κάνω αυτό που μου ορίζει η φύση μου. Θα ζω σαν ένα καθώς πρέπει vampire.

Μέχρι να μου το διαλύσει ο γήινος κόσμος σου θα αντιστέκομαι. Θα κοιμάμαι τα ξημερώματα, τότε που ο ήλιος ετοιμάζεται να ανατείλει. Η πιο γλυκιά ώρα για ύπνο. Όσο ο πλανήτης θα φτιάχνει πρωινά και θα ετοιμάζει τους συνεχιστές του τιμημένου ονόματός του για το σχολείο και τον εαυτό του και το αγέλαστο ταίρι του με βαριά καρδιά για τη δουλεία της ημέρας, αυτές τις στιγμές κάλλους που συνήθως ξεκινάει κι ο πρώτος οικογενειακός καυγάς του ξύπνιου κομματιού του εικοσιτετραώρου και κάνει και λίγο τσίλι… ((bbbrrrr))… εγώ θα κοιμάμαι. Είναι η μόνη ώρα που αν το κάνω δεν θα χάσω ΤΊΠΟΤΑ. Γιατί όλα τα σημαντικά πράγματα συμβαίνουν όταν ΕΣΥ κοιμάσαι!

Την ώρα, λοιπόν, που εσύ θα απολαμβάνεις του καλού καιρού το βαρβάτο 8ωρο του ύπνου σου, εγώ θα έχω πολύ δουλειά. Ένα σωρό πράγματα… Και μη με βάζεις σε πειρασμό μετρώντας! Θα χάσεις το στοίχημα. Η έρευνα έδειξε ότι κοιμάμαι ΚΑΙ λιγότερο και αν μετρήσουμε το ότι, όποιος κοιμάται αργά χάνει ΚΑΙ σε ουσία ύπνου, άσ’ τα σάπια! Vampire είμαι όχι ηλίθια, ούτε αναρίθμητη!!!

Α, μια ερωτησούλα πριν φύγω. Αφού τα έχεις επιλέξει και πράξει σωστά ευτυχή, δίδαξε με κάτι... Εκτελώντας το 8ωρο της δουλειάς σου μετά το 8ωρο του ύπνου σου, πως εκτίεις το τρίτο 8ωρο-δικαίωμα του 24ωρου σου;

Φαντάζομαι με ένα 8ωρο απύθμενης διασκέδασης... Άσε, ρητορική ήτανε η προσπάθεια, μην αναστατώνεσαι!

2 σχόλια:

  1. Πρώτον... ποιός σε μάλωσε γλυκιά μου να του πιο το αίμα με καλαμάκι??? Σε καταλαβαίνω απόλυτα γιατί έχει τύχει και σε εμένα να κάνω πράγματα την ώρα που η σκέψη, η αγωνία, το άγχος, η γκρίνια του κόσμου ''πάνε'' για ύπνο και το δικό μου μυαλό ''ξαλαφρωμένο'' πια, μπορεί να κάνει πολλά πράγματα ή αν θες να δημιουργήσει πολλά πράγματα!
    Δεύτερον, διαβάζοντας το κείμενο σου... άκουγα την δικιά σου φωνή μέσα στο μυαλό μου να μου το διαβάζει (όπως εκείνο το μεσημέρι στο αυτοκίνητο γυρίζοντας απο τη πόλη), με το ίδιο πάθος σταματώντας που και που για να γελάσουμε, εσύ στο μυαλό μου και εγώ δυνατά, εδώ μπροστά στο κείμενό σου.........χιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά εσύ μη χάσεις την ευκαιρία να "πιείς αίμα με το καλαμάκι" Vampire-Leader... Κάτσε λοιπόν και κάνε τα 'ένα σωρό ΣΟΥ' όταν πάει για ύπνο η γκρίνια του κόσμου, γιατί ο τοίχος του δωματίου μου έχει ανάγκη από κάποια φλύαρη εικόνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή