Κυριακή 8 Απριλίου 2012

Μαζί Tα Φάγαμε!


(μπαρδόν κύριε, με ξέρεις κι από χτες και λες;)

Είναι κάτι ατάκες που κάνουν τον εμπνευστή τους να ξεχωρίζει από την υπόλοιπη ανθρώπινη μάζα που υπάρχει πάντα στο φόντο. Για το καλό ή για το κακό.

Κάποιος είπε: ''Είναι απλά μια δουλειά. Το χορτάρι φυτρώνει, τα πουλιά πετούν, τα κύματα σφυροκοπούν την άμμο. Εγώ δέρνω ανθρώπους'', και έμεινε σαν το κουότ του Μοχάμετ Άλι.

''Κάθε παιδί στον κόσμο που παίζει ποδόσφαιρο θέλει να γίνει Pele. Έχω μεγάλη ευθύνη να τους δείξω όχι μόνο πώς γίνεσαι ποδοσφαιριστής, αλλά κυρίως πώς γίνεσαι άντρας'', και συστηθήκαμε με το μεγάλο Πελέ.

''Έχω δικές μου απόψεις με τις οποίες πολλές φορές δεν συμφωνώ/ Ο αμερικανικός λαός είναι ο πιο έξυπνος αμερικανικός λαός στον κόσμο'', χωρίς αμφιβολία nothing less  than  a George Bush, the Junior.

''Γνώριζε τον εαυτό σου'', λίγα και καλά, Σωκράτης.

Και ο πολιτικοποιημένος Πλάτων συμπερασματικά: ''Μια από τις τιμωρίες όταν αρνείσαι να ασχοληθείς με την πολιτική, είναι να σε κυβερνούν κατώτεροι σου''.

Εδώ θα σταθώ. Αυτός ο άνθρωπος είχε τηλεφακό με καλό ζουμ, πως αλλιώς έβλεπε τι συμβαίνει τόσο μακριά, στο σήμερα; Για σήμερα δε μιλούσε;

 
Σήμερα, μετά γνώσης τού τι και πώς καταγράφει η επικαιρότητα ώστε να έχει να αποθηκεύσει για αργότερα, χτίζοντας την ιστορία, βγαίνει ο εκτοπιστικότερος απόγονος, προφανώς το πιο ταχύ τεμάχιο σπέρματος ανάμεσα σε εκατομμύρια που παρήγαγε εκείνη τη μέρα η γενιά του πάλαι ποτέ δικτάτορα, και λέει: Μαζί τα φάγαμε (εσύ,εγώ και αυτός … δηλαδή, για σένα δεν ξέρω, αλλά όποιος έχει δει εμένα γελάει σαν τρελός τώρα με το ανέκδοτο. Εγώ δίπλα του μοιάζω με τη Τζέσικα Λανγκ στη χούφτα του Κίνγκ Κόνγκ, ενώ τα στενά μου παντελόνια έχουν μικροσκοπικούς αποθηκευτικούς χώρους).

Κι όχι, δεν το είπε κατά λάθος, δεν ακολουθεί πουθενά ''συγνώμη, ελάθευσα''. Το πήρε πάνω του με ηρωική ειλικρίνεια. Νομίζει. Δις χειρότερα, το λέει ξανά, το ε-πα-να-λα-μβά-νει στο γυαλί και θα γράψει βιβλίο, λέει σε γνωστό δημοσιογράφο. Και επειδή το βιβλίο συνήθως ασχολείται εκτενώς με τον τίτλο του, αντιλαμβάνεστε πως έχει σκοπό να γράψει πολλές σελίδες, γύρω από αυτό το επιστημονικό θέμα*, τις οποίες εμείς για να ευρύνουμε γνώση, θα αγοράσουμε από τα ράφια σε πακετάκια των 2, 3 ή 4 εκατοντάδων (πράγμα που θα του φέρει και money, more money u know?).

Στοχεύει με δικό μας κόστος δηλαδή, να εξηγήσει σε εμάς που δεν έχουμε τόσο καλή αντίληψη γενικότερα, το πώς ακριβώς εκείνος μαζί με κάποιους άλλους της ιδίας συνομοταξίας (και προφανώς αναλόγως ταχύτατες μονάδες σπέρματος στην προηγούμενη μορφή τους) αρπάξανε τιμαλφή από το πορτοφόλι κάποιων λιγότερο ικανών σαν εμάς και, αν το θράσος του παραμένει επίσης χοντρό, θα μας αναλύσει και τον τρόπο με τον οποίο τα φάγανε. Δηλαδή, πώς στρώσανε τραπέζι, άπλωσαν τα σουπλά και πανάκι στο πέτο για τα ζουμιά, διάλεξαν σερβίτσιο, κρυστάλλινα σκεύη για το κρασί (τα τσίγκινα που χρησιμοποιούσαν οι αρχαίοι ώστε τουλάχιστον να κρύβεται η αμαρτία τους, τα σνομπάρουν, στην εποχή μας είμαστε πιο large στην ξεδιαντροπιά) και κάτσανε να καταβροχθίσουνε κλεμμένη ''ελπίδα'' σε ένα συμπόσιο για εκλεκτούς καλεσμένους. Που ασφαλώς δεν συμπεριελάμβανε ελεεινούς πληβείους σαν ''εμένα''.

Και για αυτό το θέμα, μπορεί (έχει τη λογοτεχνική δεινότητα δηλαδή) και σκοπεύει (έχει στοχευτική ικανότητα επίσης) να γράψει βιβλίο. Να μου εξηγήσει εμένα, τι σημαίνει να έχω διαβρωμένο πολιτικό μόνο και μόνο επειδή έχω και διαβρωμένο ''γείτονα''!

Λες και δεν καταλαβαίνω από μόνη μου πως δεν έχουμε την ίδια (αρχηγική) θέση, ούτε την ίδια ευθύνη παραδειγματισμού στη χάραξη νομικών, κοινωνικών και άλλων ορίων (ή θα το θέσει αλλιώς;) και τρις χειρότερα λες και δεν ξέρω πως εγώ το τυχών παραστράτημα μου θα το πληρώσω αν/όταν προκύψει μόδα (ή οικονομική ανάγκη) να ισχύσουν οι νόμοι, ενώ εκείνος ψήφισε όντας proactive στη βουλή του, την άφεση αμαρτιών για εαυτό κι ομοίους του, άρα θα συνεχίσει να τα ''τρώει'' όσο υπάρχουν ή και όχι ''γείτονες'' σαν το δικό μου. 

Δυο χιλιόμετρα ζώνη που φοράει στο παντελόνι του, δεν είναι αρκετή. Εκπορνεύεται, ενώ τρέχουν σάλια στο μεταμεσήλικο πηγούνι του, ερωτοτροπώντας με την αηδία για να τα κάνει τι (το φελέκι μου); Θα τα πάρει μαζί του εκεί που θα πάει, μετά;

Εδώ θα μείνουν όλα -τηλεγραφήστε του που έχετε πρόσβαση- για το μεγάλο φαγοπότι των συνεχιστών του τιμημένου γενετικού και πνευματικού υλικού του. Θα μνημονεύεται με λαϊκίστικα συχωροχάρτια και θα μακαρίζεται για την λεηλάτηση ενός ιστορικού κομματιού γης και την ενεργή συμμετοχή στο βιασμό ως θανάτου τού πιο αιωνόβιου λαού, αφήνοντας κληρονομιά-κειμήλιο να διδάσκει τρόπους τις επόμενες γενιές, την ιστορική πλέον φράση: ''Μαζί τα φάγαμε''.


 
*Τώρα, εγώ είμαι η μόνη που αυτή την ανάλυση αντί για βιβλίο του επίδοξου συγγραφέα, τη θεωρώ την αναγκαία απολογία που πρέπει να παραδώσει στους δήμιους πριν το''Γουδί''; Αν επιμένει, ας μην του καλύψουμε τα μάτια βρε παιδί μου...

credits: Σε μεγάλο όνομα της πολιτικής σκηνής με εφτά γράμματα, για τη φράση του τίτλου. Όλα τα υπόλοιπα είναι φανταστικά και κάθε ομοιότητα με ανθρώπους, τοπία και γεγονότα (και ό,τι άλλο) είναι τυχαία και συμπτωματική!!! Δεν γίνεται να είναι αλήθεια!!!


7 σχόλια:

  1. Μανάρι.... για ακόμα μια φορά μπράβο και όλα πολύ σωστά τα έγραψες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία! Τώρα που έχω συνένοχο στο 'έγκλημα' θα ανοίξω ασκούς...

      Όχι, πες μου, το χωράει το μυαλό σου? Βγήκε και το είπε σε συνέντευξη. Δηλαδή, το είπε μια, κάναμε πως δεν το ακούσαμε, το είπε δυο, το κάναμε ανέκδοτο... ε, οχι το κέρατό του να το κάνει και βιβλίο!!!

      Διαγραφή
  2. Αν οι μ.....ες γίνονται βιβλία, να γράψω και εγώ μερικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα σε βοηθήσω... αν αυτός μπορεί να γράψει βιβλίο με τέτοιο θέμα, σκέψου βιβλίο με τιτλο το μπλόγκ μου... στην ίδια κατηγορία ανήκουν όλα. Διπλα δίπλα στο ράφι. Τι που δεν είμαστε στα κιλά του? Ούτε τη σκ***φατσά του έχουμε. Και?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος19/5/12 01:56

    bravo bravo bravo pesta ke grapsta akomi pio dinata na se akussun........................Panos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ευστοχότατη η γραφή σας Ωραιάνθη ... στακάτη και ολίγον τσαχπίνικη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ... μα... έτσι είμαι
    (τσαχπίνικο ήταν αυτό, στην πραγματικότητα σας ευχαριστώ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή